viernes, 15 de febrero de 2008






Aloha!!!!
Hola a tothom ja he arrivat a Hawaii...i la veritat es que es una meravella, vaig arrivar un dissabte a la nit i a l' avio vaig coneixer un noi que gracies a ell vaig poder trobar un lloc on dormir, Honolulu estava tot ple per sort, per que no deixa de ser una ciutat, aixi que vem agafar l' ultim autobus cap a North shore, el famos spots dels surfers, es on i ha la onada de pipeline, impreisionant, onades de mes de 5, 6 metres increibles, buenu, vem arrivar a l' hostal on el Ben, l' amic que vaig coneixer a l' avio tenia una habitacio reservada, pero com que era bastant tard la oficina estava tancada aixi que vem dormir al living room del hostal, al dia seguent el Ben( que esta aqui per ina competicio mundial representant new zealand), va instalarse a la seva habitacio, i jo vaig haver d' anar a una altre guest house perque aquest hostal esta ple, pero buenu...ara ja porto 8 dies a North shore i m' encantaria quedarme perque em sento molt a gust, pero crec que d' aqui dos dies anire a cap a big island a veure els volcans, ja us explicare...
UN PATUNAS!

3 comentarios:

Carpeta docente 09-10 dijo...

Que morena y guapa estas!!!, a tu lado lado nos veremos blanquitos, no se si tendre tiempo para ir al UVA. Bueno Ari ya solo queda 2 semanas para que nos veamos, ¿Quieres que te envie por e-mail la reserva?, dimem algo, las fotos son maravillosas, cuando las vea tu hermano se morira de envidia, por cierto ayer día 16 de febrero cumplio 30 años!, ¿le has llamado?. Dime si necesitas que te lleve alguna cosa. Por cierto ya he recibido tu paquete y te lo he guardado. Un beso muy fuerte y hasta pronto.

Unknown dijo...

Hola Maumuchi!!!!!
Que ya queda menos!!!!
Que ganas tengo de abrazaros...
Hawaii es una maravilla, me encanta, ahora estoy en la isla de oahu y manana me voy para la big island a ver los volcanos activos.
me harias un favor enorme si me pudieras traer mi tabaco, es de liar y se llama Manitou( es de color naranja el paquete) es tabaco natural sin aditivos, y con el tabaco tambien filtros de los delgaditos, ah y papel de liar smoking azul, me harias un gran favor porque aqui el tabaco es muy caro.
Claro que llame al brother, que fuerte trenta!!!
Bueno te quiero un monton.
Un besazo!!!

clouds dijo...

Ariadna, soc la Claudia, tia!! que estic a Indonesia!! al final he tornat a canviar els vols aixi que estare per aqui fins el 20 de marc. Ara estic a Ubud (Bali) i m'agrada molt pero ahir quan vaig arribar a Kuta, quina decepcio!! Espero que em donguis alguna info!! per cert que el hotmail no em va des que he arribat o sigui que si em vols escriure ho pots fer al meu blog. De moment vull tirar cap a Lambok i arribar fins a Flores i despres tornar cap a Singapur. apa noia, que ja veig que t'ho passes molt be. Molts petonets!!