lunes, 14 de enero de 2008

Hola desde les Antipodes!!!!!!!

Son molt graciosos, i fan un soroll com el dels porcs, oing, oing...

No podia marxar d' Australia sense fer aixo...


El cami que em vaig perdre volguent...






I vaig arrivar aquestes cascades...






Sidney, Opera House.






Hardware Bridge. Sidney.






Reflexe de la Opera House. Sidney.









Jo conduint per l' esquerra!!!






Alimentant a uns Kangooros, son tan graciosos quan saltant!



Una de les platges de Brisbaine.







Hola a todos! Hola a tothom!







despres de passar deu dies per Australia, ja he arrivat a New Zealand, fare una breu explicacio de les meves experiencies a Australia.







Vaig arrivar a Melbourne el 3 de gener, vaig estar dos dies al barri de St. Kilda que es el barri que hi ha m'es aprop de la platja, podria dir que es com una Barceloneta pero a lo Californiano, tothom deia que s' assembla bastant als barris costeros de California, jo us ho podre confirmar mes endavant.






Despres de dos dies alla vaig decidir llogarme un cotxe i anar cap a Brisbaine que esta a uns 2000 km.






Primer vaig parar a Sidney, que es una ciutat molt bonica pero no deixa de ser una ciutat, el que val molt la pena es visitar la opera house i el hardware bridge realment es impresionant, despres de fer nit a Sidney vaig seguir pujant i em vaig perdre volguent...per un tourist drive, em vaig ficar per camins sense asfaltar per mig d' un bosc i vaig anar a parar a unes cascades de 200 metres impresionants, despres vaig seguir la meva ruta i vaig anar cap a Byron Bay que suposava ser un poble mig hippie, pero de hippie no tenia res era un lloc bastant turistic aixi que vaig decidir marxar cap a Surfers paradise on vaig fer nit.






Al mati seguent despres de fer un parell d' entrevistes per el meu docu. vaig tornar a empendre el meu cami aquest cap cap a Brisbaine, que era on volia arrivar, Brisbaine tambe es una ciutat pero esta rodejada de platges verges on no trobes a ningu i on no hi ha perill per banyarte per que no hi han ni taurons ni medusses assessines...






I res despres de 10 dies conduint per paisatges meravellosos vaig tornar cap a Sidney per que desde alla agafava un vol domestic cap a Melbourne i aquest mateix dia volava cap a Auckland, que es on estic ara.






Si haig de ser sincera Australia no m' ha encantat, es diferent al que m' esperava, i potser es per que venia d' un pais que m' ha encantat Indonesia i es molt dificil superaro, i tambe m' ha costat molt coneixer gent a Australia, dels que m; he trobat nomes un 20 per cent han sigut amables els demes han sigut bastant arrogants, pero buenu ara estic a New zealand porto dos dies i ja he conegut a un munt de gent, i de moment tots molt amables.






Dema empendre un viatge amb un noi que he conegut que t' he cotxe i aixi compartim gastos de benzina, i viatgarem per la illa del nord durant deu dies, despres viatjare jo sola per la illa del sur, ja us anire explicant, pero m' agrtadaria que sapigueu que estic molt felis de ser aqui i que cada dia m' enracordo de vosaltres i us intento enviar tota la energia positiva que rebo.






Gracies per estar amb mi realment sento que tinc molta sort de tenir una familia com la que tinc i de tenir uns amics com vosaltres, de debo moltes gracies amics!






REALMENT TENIR UN AMIC ES TENIR UN TRESOR






1 comentario:

Carpeta docente 09-10 dijo...

Hola Ari te acabo de escribir y no se donde se me ha ido, lo repito.

Las fotos maravillosas y muy representativas. N.Z t encantara es el pais de la naturaleza y la aventura ( en el sentido del deporte).

Una breve información: los maoris la llamaron AOTEROA:la tierra de de la larga nube blanca, ya que era lo primero que veian los viajeros cuando llegaban. N.Z. es elprimr lugar del mundo desde el que se ve amanecer. En la isla del Norte vale la pena ver la isla Waihere sus playas, viñdos, etc. Rotorua alli estan los geisers. La cultura maori es importante la musica y el baile, el haka es el baile de la guerra para los hombres gesticulan con los ojos y sacan la lengua en actitud desafiante.
En la isla del sur, queenstownn, el lago wakatipu,Milford Soun son los fiordos vale la pena hacer un paseo en barco por los fiordos, esta en el parque nacional de Fiorland.

Te gustara hacer Jetboat en el rio Shotover y rafting .

Y si puedes que estas cerca ves a descansar a las islas Fidji.

Te imaginas encontrarte al Adams?, todo es posible.

Bueno cariño disfruta un monton, sigue enviando energia positiva. Te queremos un monton.
Pronto te dire las fechas de nuestro encuentro en el Caribe. Hasta pronto.Besos.MUA,MUA